Yoga Friends
Zajęcia

Opis zajęć

Joga wg Iyengara

Praktyka oparta na metodzie twórcy B.K.S. Iyengar. Rozwiniesz wrażliwość na anatomiczną precyzję, odpowiednie ustawienie ciała i działania w asanach.

Zajęcia wyróżniają się indywidualnym podejściem i troską o każdego uczestnika, stosując korektę manualną i wykorzystując odpowiednie pomoce, paski, klocki, koce, krzesła.

POZIOM JOGA OD PODSTAW - przeznaczony dla osób rozpoczynających przygodę z jogą.

Tu poznasz podstawowe pozycje jogi. Nauczyciel pomoże Ci zrozumieć właściwe ustawienie ciała oraz najważniejsze elementy pracy w pozycjach (asanach). Na każdej lekcji poznasz coś nowego i poczujesz pierwsze pozytywne efekty praktyki jogi, postęp w budowaniu siły i elastyczności ciała. Doświadczysz czym jest aktywność w jodze i głęboki, odnawiający relaks.

POZIOM GRUPA OGÓLNA - po poznaniu podstaw będziesz w bardziej zaawansowany sposób kontynuować podstawowe asany, poznasz też nowe, bardziej zaawansowane formy z poziomu średniego. Opanujesz pozycje odwrócone i wygięcia do tyłu. Pod opieką nauczyciela, bezpiecznie i efektywnie rozwiniesz swoją praktykę, odczujesz korzystne efekty dla ciała, wyraźną poprawę kondycji, spokój umysłu i pełniejszy, swobodniejszy oddech.

Zajęcia przeznaczone dla osób z poziomu podstawowego i ogólnego.

Grupy prowadzi : Nadia, Kasia

JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY Kobieta, która troszczy się o swoje zdrowie, zostanie nagrodzona zdrową ciążą i zdrowym dzieckiem.

Podczas ciąży dobre samopoczucie fizyczne i umysłowe jest szalenie istotne, wszystko co robi matka robi z nią dziecko. Każda pozycja ciała, każdy stan psychiczny jest odczuwany przez płód. Zachęcamy do aktywności fizycznej, którą jest praktyka jogi BKS Iyengara. Dla pań w ciąży oznacza to zadbanie o sylwetkę, przygotowanie do porodu. Oznacza przede wszystkim ulgę w prawie wszystkich dolegliwościach wiążących się ze zmianami hormonalnymi oraz wzrostem dziecka w łonie matki.

Praktykę można rozpocząć od II trymestru ciąży. 

Grupę prowadzi Nadia

 Ashtanga Yoga

Ashtanga I Seria prwadzona - to zajęcia prowadzone przez nauczyciela, który zapowiada kolejne pozycję z Serii oraz rozlicza vinyasy czyli połączenie ruchu i oddechu. Nauczyciel nadaję rytm praktyki, który jest równy dla wszystkich na sali. Na tych zajęciach możesz poznać pozycje oraz przejścia między pozycjami z I Serii Ashtanga Vinyasa Yogi, poddać się rytmowi i doświadczając obecności w oddechu. Nauczyciel podaje ustne wskazówki do wykonania pozycji oraz daje ręczne korekty pozwalające pogłębić pozycje.

Zajęcia dla osób POCZĄTKUJĄCYCH.

Grupę prowadzi Natalia

PIYO

PIYO pochodzi od słów pilates oraz joga.

Na zajęciach łączymy wzmacniające ćwiczenia pilates z jogowym flow, które uelastyczni Twoje ciało i zwiększy zakres ruchu. Dwie metody wzajemnie się uzupełniają dając Ci kompleksowy i wydajny trening. A ich wyważona dynamika czyni je dostępnymi dla każdego.

Ćwiczymy boso, na macie.

Grupę prowadzi Kasia 

 Ruch i regeneracja 

Praca z ruchem mniej dynamicznym , podpartym i bliskim podłogi . Ruch poprzedzany i zakańczany krótką regeneracją i prostą pracą z oddechem. A wszystko po to , aby finalnie, odkryć w sobie piękno SAVASANY . Jej ciszę , bezruch i przestrzeń .
Zajęcia RUCH I REGENERACJA , potrafią przynieść prawdziwą ulgę .
Grupę prowadzi Kasia
 
Anusara Yoga
Anusara joga to odłam Hatha jogi, której filozofia jest głęboko zakorzeniona w nie-dualistycznej tantrycznej filozofii Kashmir Shaiwizmu (jedna z głównych szkół filozoficzno-religijnych śiwaizmu, odłamu Hinduizmu). Znajdziemy tutaj połączenie głębokiej nauki duchowości z precyzyjnymi zasadami ustawienia ciała i umysłu. Praktykując i ucząc Anusary, staram się dostrzegać dobro w każdej istocie, w każdej asanie, w każdej ścieżce duchowej, w życiu swoim i życiu innych. Pomagają mi w tym przymioty serca, cnoty, które są tematami każdych zajęć umiejętnie w nie wplecionymi poprzez oddech i odpowiednie instrukcje.
Ćwiczenia asan oparte są na zasadach ustawienia ciała (Universal Principals of Alignment™) tak żeby każdy czuł się bezpiecznie, a jednocześnie mógł wyrazić swoje indywidualne potrzeby, swoją osobowość i kreatywność. Na zajęcia Anusary jogi może przyjść każdy, niezależnie od wieku, umiejętności, poglądów, czy wiary pod warunkiem, że przychodzi tam z odruchu serca, z miłości do siebie i do człowieka na macie obok.
Anusara, w szczególności, ze swoją uważnością na indywidualną anatomię i potrzeby ciała oraz zwracaniu uwagi na szczegóły ułożenia ciała, jak również na jego organiczne odczucia, jest cudowną praktyką dla każdego.
 
 Grupę prowadzi Ania
 
Discover Yoga (Odkryj Yogę)
Twoje pierwsze spotkanie z jogą, poznasz i wykonasz pierwsze pozycje jogi – asany. Odkryjesz, że prowadzona u nas joga jest właściwa dla każdego bez względu na wiek, kondycję i elastyczność i że jest w stanie  poprawić wszystkie te parametry oprócz … wieku (ale tylko metrykalnego!). Nauczyciel jogi w przyjazny sposób wprowadzi Cię w asany oraz zapewni odprężający relaks. Warsztaty przeznaczone są nie tylko dla początkujących, ale dla wszystkich, którzy po przerwie chcieliby wrócić do praktyki i poczuć się pewniej.

Zajęcia DISCOVER YOGA odbywają się w wyznaczoną osobną informacją niedzielę – SĄ DARMOWE ! Patrz AKTUALNOŚCI !