Yoga Friends
INFORMACJE BIEŻĄCE

KURS WSTEP DO JOGI OD 13.09 !!!

Jesienna edycja !!!
KURS - WSTĘP DO JOGI 13.09 – 27.10
 
z Nadią i Andrzejem - dyplomowanymi nauczycielami z blisko 30 letnim jogowym
doświadczeniem - kurs stacjonarny !
 
Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
 
>>PONIEDZIAŁEK 20:15 – 21:30 prowadzi Nadia
>>ŚRODA 20:15 – 21:30 prowadzi Andrzej

Jeżeli nie możesz uczestniczyć w któryś zajęciach, możesz je odrobić na dowolnych zajęciach u NADII lub ANDRZEJA wg. grafiku aż do 7.11 !
 
Na kurs obowiązują
>>ZAPISY poprzez poniższy formularz:
>>WPŁATY:
karnet na 16 zajęć w cenie 320 zł / 290 zł (studenci).
KONTO do wpłat :
 
Nadia Wołoszyn
92102040270000170216060370
 
Możliwość uczestnictwa ZA DARMO w kursie na karty : BENEFIT Multisport PLUS, Medicover, FitProfit - dla kart obowiązuje
>> KAUCJA 200zł zwrotna po zakończeniu kursu*, i odrobieniu wszystkich zajęć.
 
Kurs rozpocznie się, gdy uzbiera się
10-os. grupa, w przeciwnym wypadku rozpoczęcie opóźni się o tydzień. (podaj swój telefon w formularzu ułatwi to nam kontakt)
Aby wdrożyć Państwa do praktyki poza grupą kursową, DWA zajęcia, najlepiej pod koniec kursu, należy wybrać w dowolnej grupie z grafiku u dowolnego nauczyciela z Yoga Friends.

Kurs polecany wszystkim początkującym w jodze: tym, którzy pragną poprawić swoją kondycję fizyczną, uspokoić nieco swój rozbiegany umysł, opanować technikę dobrego relaksu, czy też na kilkadziesiąt minut porzucić szalone tempo codziennego życia.
CYKL 14+2 zajęć wprowadza w podstawy jogi Iyengara. Uczestnicy poznają ok. 40 asan (pozycji), które budują siłę, wytrzymałość, równowagę oraz zwiększają elastyczność ciała. Kurs stanowi całość. Prowadzi od prostych pozycji ku bardziej złożonym.
W metodzie Iyengara asany zostały sklasyfikowane w grupach, opierających się na anatomicznej strukturze ciała oraz wpływie, jaki wywierają na ciało i umysł. Są to pozycje stojące, skłony, asany siedzące, pozycje odwrócone, asany na brzuch i lędźwie, skręty, wygięcia do tyłu, pozycje regeneracyjne. Uczymy asan ze wszystkich grup, jednak kładziemy szczególny nacisk na pozycje stojące, ponieważ właśnie one stanowią solidny fundament do opanowania reszty asan. Asany praktykujemy w metodycznie ułożonych sekwencjach, na zakończenie poddając się kilkuminutowemu relaksowi.

Informacje praktyczne:
>> * W przypadku nieobecności – możliwość odrobienia zajęć na dowolnej grupie u NADI lub ANDRZEJA.
Do 7 LISTOPADA !

Poprzez systematyczną praktykę asan doskonalimy zarówno ciało jak i umysł, budujemy wewnętrzną równowagę i zadowolenie.

>>>>Zapraszamy<<<<